Maximaliseer het potentieel van uw woning met Belvilla by OYO: Waar elk verblijf een succesverhaal is!
Door hieronder Bevestigen te selecteren en verder te gaan, ga ik akkoord met Belvilla's Algemene Voorwaarden en Privacybeleid.
60k+
Word vermeld op
15%
2K+
Vakantiehuizen
omzetverhoging
websites
Waarom uw huis aanmelden bij Belvilla?
Probleemloze betalingen
Ontvang het volledige huurbedrag binnen twee weken voor aankomst van de gast. Als een boeking wordt geannuleerd, kunt u tot 100% terugkrijgen.
Optimale huurwaarde
Onze geavanceerde technologie garandeert geoptimaliseerde prijzen voor verhuur, die dagelijks worden aangepast op basis van de vraag, waardoor de totale jaarinkomsten met wel 25% kunnen stijgen.
Betalingsgarantie
De betalingen van de gasten worden vooraf verwerkt, wat zorgt voor gemoedsrust voor de eigenaars.
Schadedekking
We hebben een snelle dekking die onopzettelijke schade aan uw woning vergoedt tijdens het verblijf van gasten. Dit is beperkt tot €15.000/jaar per huis*.*De voorwaarden zijn van toepassing.
Flexibele prijsstrategie
Onze dynamische prijsstrategie garandeert concurrerende huurtarieven, waardoor u meer boekingen krijgt en meer inkomsten.
Diensten voor huiseigenaren
Persoonlijke ondersteuning in uw eigen taal
Registreer uw woning in slechts 3 stappen bij Belvilla
2
3
1
Maak een account aan
Chat met onze verhuurexperts
Registreer uw vakantiehuis
Begin met het invullen van een snelle 5-minuten vragenlijst over uw vakantiehui
Onze verhuur experts nemen contact met u op om de registratie af te ronden en geven exclusieve tips om uw huurinkomsten te verhogen.
Begin meteen met verdienen! Houd moeiteloos uw boekingen en inkomsten bij met onze gebruiksvriendelijke mobiele app voor huiseigenaren.
Luister naar andere huiseigenaren
Veelgestelde Vragen (FAQs)
Wanneer kan ik mijn huurinkomsten verwachten?
U kunt het volledige huurbedrag ongeveer twee weken voor aankomst van uw gast verwachten. Dit zorgt ervoor dat het huurgeld veilig op uw bankrekening is gestort voordat uw gasten inchecken. In het geval van last-minute boekingen, zal Belvilla de overboeking van het huurbedrag u zo spoedig mogelijk doen toekomen.
Hoe kan ik mijn vakantiehuis boekingen monitoren?
Belvilla biedt u een persoonlijk online platform genaamd 'Mijn Belvilla'. Binnen dit platform heeft u toegang tot een gebruiksvriendelijk dashboard waar u al uw boekingen kunt volgen, uw inkomstenoverzicht kunt bekijken en gebruik kunt maken van diverse handige functies. Daarnaast kunt u moeiteloos kortingen toepassen en heeft u toegang tot andere slimme functies om uw huurervaring te optimaliseren.
.
Moet ik belasting betalen over de huurinkomsten?
Vaak moet u belasting betalen over uw huurinkomsten. Echter iedere verhuuropzet en financiële situatie is verschillend voor iedereen. Als u overweegt om uw huis te verhuren, is het belangrijk om rekening te houden met eventuele belastingen die van toepassing zouden kunnen zijn. Als u meer wilt weten over welke belastingen u moet betalen over uw huurinkomsten, kunt u het beste contact opnemen met een belastingadviseur.
Kunnen beheerders worden ingezet?
Absoluut. U kunt het onderhoud van uw vakantiehuis en het gastenbeheer uitbesteden aan een beheerder. Doorgaans kan Belvilla helpen bij het vinden van een betrouwbare beheerder die de verhuur van uw vakantiewoning op een effectieve manier regelt. De beheerder kan assisteren bij het uitwisselen van sleutels, alle communicatie met gasten ter plaatse en kan toezien op de schoonmaak, inclusief de eindschoonmaak.
Welke voorbereidingen moet ik treffen voordat ik mijn woning ga verhuren?
Het is essentieel om te begrijpen wat gasten verwachten van een vakantiehuis, inclusief voorzieningen en indeling. Doorgaans hanteren vakantiehuizen een richtlijn van twee gasten per slaapkamer en minimaal één badkamer per vier gasten. Belvilla kan waardevol advies geven over hoe u de indeling en opzet van uw vakantiehuis kunt optimaliseren voor maximale verhuur. Bedenk ook of u een verhuurvergunning nodig hebt voor uw huis en de regio waar het zich bevindt. Bespreek dit met een makelaar of financieel adviseur, samen met andere overwegingen zoals lokale belastingen en regelgeving.
Wat gebeurt er als een gast schade veroorzaakt?
Het Swift Cover programma vergoedt onopzettelijke schade veroorzaakt door gasten tijdens hun verblijf, met een maximum van €15.000 per jaar per woning. Voorwaarden en bepalingen zijn van toepassing.
Hoe kan ik foto's van mijn vakantiehuis uploaden?
Tijdens het registratieproces vragen we u om foto's van uw accommodatie te uploaden. Dit is een belangrijke stap omdat deze foto's gasten een eerste indruk geven van uw vakantiehuis. Upload foto's die gasten een goed beeld geven van uw vakantiehuis, zowel van binnen als van buiten. Daarnaast werkt Belvilla samen met professionele fotografen die uw vakantiehuis eventueel van goede foto's kunnen voorzien.
Hoe kan ik de gegevens van mijn huis aanpassen?
U kunt de gegevens van uw huis snel en eenvoudig wijzigen via uw persoonlijke dashboard in 'Mijn Belvilla'. Mijn Belvilla is uw persoonlijke online account waar u alle informatie vindt die u nodig heeft: planningen, prijzen, verhuuradministratie, verhuurprestaties, gastbeleving, etc. Via dit dashboard kunt u ook gegevens wijzigen, foto's toevoegen en bijvoorbeeld schade door gasten melden.
Moet ik elke reservering bevestigen?
Het is niet nodig om elke reservering handmatig te bevestigen. Wanneer een gast uw accommodatie boekt, wordt de reservering direct automatisch bevestigd. Zo hoeft u niet elke aanvraag van potentiële gasten te controleren.
Hoe zie ik boekingen op mijn kalender?
Via 'Mijn Belvilla' heeft u een agenda met een overzicht van al uw boekingen. Verder wordt u bij iedere boeking op de hoogte gehouden via email en sms. Automatische synchronistaie met andere agenda's of boekingsystemen is ook mogelijk. Ten eerste kunt u via iCal-integratie uw agenda synchroniseren met boekingen van verschillende platforms, waardoor alle reserveringen op één centrale locatie worden geconsolideerd. Daarnaast zorgt onze API-integratie met meer dan 80 Channel Managers in heel Europa voor realtime updates en synchronisatie van boekingen. Dit zorgt ervoor dat u een actueel overzicht hebt van alle reserveringen, zodat u uw planning efficiënt kunt plannen en beheren via de systemen die u nu al tot uw beschikking heeft..
Wat zijn de annuleringsvoorwaarden van Belvilla?
Hoe korter de annulering voor aankomst, hoe hoger het bedrag dat u ontvangt. Belvilla betaalt u pas uit als Belvilla de annuleringskosten van de huurder heeft ontvangen. Belvilla zal altijd proberen een nieuwe boeking te maken voor dezelfde periode. Lukt dit, dan ontvang u de huursom voor deze boeking. Zo niet, dan heeft u als huiseigenaar recht op annuleringskosten tot 100% van de totale huurprijs conform de annuleringsvoorwaarden.
Op welke websites wordt mijn vakantiehuis weergegeven?
Uw vakantiehuis is zichtbaar op meer dan 2.000 websites, waaronder Booking.com, Airbnb en HomeAway. Zo bereikt uw vakantiehuis miljoenen vakantiegangers tegelijk. En u kunt al deze boekingen eenvoudig beheren via een kalender. Deze kalender vind u in uw persoonlijke 'Mijn Belvilla' account op onze website voor huiseigenaren.
“ Benut het potentieel van uw woning met Belvilla - neem vandaag nog contact op.”
☎️telefoon:+31 882021217
📧 Email:rent@belvilla.com